بهترین لینک های کار امد

بایگانی

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

ثبت نام پنجمین ازمون استخدامی بخش خصوصی سال 1400

رضا رضوان | پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۲۸ ب.ظ

تاکنون بیش از 4300 شرکت دانش بنیان، صنعتی و تجاری به آزمون استخدام بخش خصوصی پیوسته‌اند.

به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی ویژه بهره‌برداری از 23 هزار فرصت شغلی تاکنون در سراسر کشور می‌رساند، مهلت ثبت نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی تا مورخ 1400/05/02 است.

لینک ورود

  • رضا رضوان

دریافت سود سهام به شرط ثبت نام در سجام

رضا رضوان | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۴۰ ب.ظ
  • رضا رضوان

آغاز ثبت‌نام واکسن کرونا

رضا رضوان | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۳۵ ب.ظ

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به شروع واکسیناسیون گروه ۶۵ سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است، از هموطنان عزیز خواهشمندیم در سامانه  ثبت نام کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام متولدین ۱۳۴۰ و قبل آن برای ثبت نام واکسیناسیون کرونا از امروز ساعت ۱۲ ظهر بازگشایی می‌شود.

به این ترتیب سنین بالای ۶۰ سال می‌توانند برای انجام واکسیناسیون کرونا، با مراجعه به سایت مذکور نسبت به ثبت نام و اخذ نوبت اقدام کنند.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه با احتساب واکسن‌های وارداتی هیچ مشکلی برای واکسیناسیون افراد ۶۰ سال با بالا وجود نخواهد داشت، بیان کرد: با توجه به شروع واکسیناسیون گروه ۶۵ سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است، از هموطنان عزیز خواهشمندم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

 

  • رضا رضوان

دانلود قسمت 21سریال گیسو با کیفیت بسیار عالی

رضا رضوان | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۲۱ ب.ظ

 

کیفیت : ۴۸۰p – ۷۲۰p – ۱۰۸۰p
فرمت : MP4
حجم : ۱۰۰۰ – ۵۰۰ – ۳۰۰ مگابایت
محصول : ایران
ستارگان : محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، هانیه توسلی ، حسین یاری
کارگردان : منوچهر هادی
نویسندگان : علیرضا کاظمی‌پور ، سعید جلالی
خلاصه داستان :
گیسو ، نام سریالی کمدی و اجتماعی می‌باشد که توسط منوچهر هادی ساخته شده است. رضا در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند
 
 
  • رضا رضوان