بهترین لینک های کار امد

بایگانی

آغاز ثبت‌نام واکسن کرونا

رضا رضوان | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۳۵ ب.ظ

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به شروع واکسیناسیون گروه ۶۵ سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است، از هموطنان عزیز خواهشمندیم در سامانه  ثبت نام کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام متولدین ۱۳۴۰ و قبل آن برای ثبت نام واکسیناسیون کرونا از امروز ساعت ۱۲ ظهر بازگشایی می‌شود.

به این ترتیب سنین بالای ۶۰ سال می‌توانند برای انجام واکسیناسیون کرونا، با مراجعه به سایت مذکور نسبت به ثبت نام و اخذ نوبت اقدام کنند.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه با احتساب واکسن‌های وارداتی هیچ مشکلی برای واکسیناسیون افراد ۶۰ سال با بالا وجود نخواهد داشت، بیان کرد: با توجه به شروع واکسیناسیون گروه ۶۵ سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است، از هموطنان عزیز خواهشمندم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

 

  • رضا رضوان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی